מנעולן שמוכר על ידי המשטרה הוא הבחירה הנכונה


אם אתם צריכים שירותי מנעולנות, מנעולן שמוכר על ידי המשטרה הוא הבחירה הכי טובה שתוכלו לעשות. מה מיוחד במנעולן שכזה ומה היתרונות שהוא מציע? איך תדעו מי מוכר על ידי המשטרה ומי לא?

מנעולנות הוא תחום שתמיד נדרש. כמעט כולנו נתקלנו בשלב כזה או אחר בסיטואציה שבה היינו צריכים את השירות של מנעולן בקריות בעל יד וניסיון שיוכל לעזור לנו, לדוגמא כאשר איבדנו את המפתחות של הבית, אחרי שפרצו לנו אל תוך הבית, אם רצינו לשכפל מפתחות ועוד.
הדרך שניתן לחפש את המנעולן היא לעשות חיפוש באינטרנט ועם אתם מוצאים שם את המנעולן שלכן אז אולי תרצו שגם ככה ימצואו את נעסק שלכם אז לשם כך אתם צריכים חברת קידום אתרים שתעשה בשבילכם את העבודה הזאת
בכל אחד מהמקרים לעיל ואחרים, הדבר הכי חשוב בכל התהליך הזה הוא בחירת המנעולן, ואם רוצים להיות רגועים, רצוי לבחור מנעולן שמוכר על ידי המשטרה ויש לו רישיון לעסוק בתחום.

מיהו מנעולן שהמשטרה מכירה בו?

מנעולן  שמוכר על ידי המשטרה הוא למעשה מנעולן שיש לו רישיון מיוחד לעסוק בתחום המנעולנות והוא ניתן לו מטעם משטרת ישראל.
מה שמבדיל בין המנעולן בעל הרישיון מזה שאין לו רישיון הוא אם כן האישור הרשמי של המשטרה, וזו ניתנת לכל מנעולן שקודם כל עבר קורס הכשרה מקצועי ומלבד זאת גם יש לו תעודת יושר מטעם המשטרה.
תעודת יושר היא פרמטר חשוב מאוד בבחירת מנעולן, כיוון שהיא מעידה על כך שלמנעולן אין עבר פלילי ועל פי הנתונים שיש למשטרה הוא לא ביצע עבירות שפוגעות באמינות הנדרשת עבור המקצוע שבו הוא מעוניין לעסוק (מנעולנות) אקו קידום . כיוון שלמנעולנים יש גישה לבית שלכם ולרכב שלכם, חשוב שתרגישו בטוחים ותהיו בראש שקט כאשר אתם מזמינים אותם לביצוע בדיקה או תיקון של המפתח, מנגנון הנעילה וכן הלאה.

איך תדעו לזהות מנעולן שמוכר על ידי המשטרה ואת זה שאינו מוכר על ידי המשטרה?

 כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבדוק קיומו של רישיון מטעם משטרת ישראל. אל תתביישו לבקש מהמנעולן לראות את הרישיון שלו או לקבל את פרטי הרישיון כדי שתוכלו לאמת אותם מול הנתונים של המשטרה. מנעולן בחיפה אמין ובעל רישיון לא יהסס לתת לכם את הפרטים ואף ישמח לעשות זאת כדי שתראו שמדובר בבעל מקצוע אמין ומקצועי.

איך זה משפיע על איכות העבודה?


מבחינת איכות העבודה, הרישיון של משטרת ישראל אינו הסממן העיקרי לעבודה איכותית שהמנעולן יכול לספק, אלא התעודה שקיבל בתום לימודי הכשרה מקצועיים. עם זאת, חשוב לומר שרק מנעולנים שעברו בהצלחה את ההכשרה יכולים להגיש בקשה לרישיון, כך שלמעשה כל הדברים שזורים זה בזה.