צימרים משפחתיים

כיצד הדבר עוזר לגיבוש המשפחתי?
עצם העובדה כי כולם יושנים יחדיו ללא "שכנים" וללא "הפעלות" של צוות המלון או התפזרות בשטח נירחב הופכת את כל החוויה לכזאת של גיבוש משפחתי ב צימרים שנישכרו. כאשר כולם נחים יחדיו, ישנים יחדיו, מכינים אוכל יחדיו ונהנים מחופשה שהיא נטו המשפחה, נוצר גיבוש טבעי בין אב לבן, אם לבת וכמובן בין ההורים לעצמם.

כיצד בוחרים צימר מתאים?
כאשר אתם מתכננים חופשה משפחתית שכזאת במסגרת של צימרים יוקרתיים בצפון לסוף שבוע, יש לשאול את בעלי הצימרים מראש אם המקום מתאים לאירוח של משפחה על בסיס כמות הילדים והגילאים שלהם. חשוב כי החדרים למשפחה כולה יהיו קרובים אחד לשני וכי יהיו מבודדים מצימרים שכנים וכדומה. כמו כן כדאי לבדוק אם יש אפשרות לגריל על האש במקום ובעיקר אם הוא אפשרי בשישי-שבת אם הדבר מקובל עליכם. מעבר לכך כדאי לברר אודות אטרקציות בקירבת מקום שתוכלו לחוות כל המשפחה יחדיו, אם זה נסיעת שטח בטרקטרונים או ג'יפים, או שמא מסלולי הליכה מעניינים או כל פעילות שיכולה להתאים לכולם יחדיו ולחזק את הגיבוש של אותו סופ"ש.

צימרים למשפחות הם ללא ספק אופציה נפלאה הן לחופשה מקומית קצרה בעלויות זולות יחסית ועם יתרון גדול של חוויה משפחתית משותפת וגיבוש משפחתי איכותי.

לחופשה מעולה עם החברים וגם חגיגה טוב ניתן פשוט לשכור וילות למסיבה ככה גם יש לכם מקום איפה לישון וגם יש לכם את האופציה של חגיגות על אור הבוקר